Hoe verleng ik mijn lidmaatschap?

Vorige week hebben wij een mailbericht gestuurd, met de vraag om te betalen voor jullie abonnement op Vertel Het Maar via de website.

Wij hebben de betalingsperiode nog verlengd tot 10 februari 2020. Daarna is het niet meer mogelijk om materiaal van onze website te downloaden.

Wil je lid blijven?

Volg bij het betalen de betaalinstructies, zoals je hieronder kunt vinden. Let er op dat je ingelogd bent als je betaalt zodat jouw persoonlijke abonnement betaald wordt.

Wil je wel lid blijven, maar niet privé betalen?

Dat kan. Stuur daarom deze mail door naar de penningmeester van je kerk. Geef hem/haar ook de inlogcodes van jullie abonnement. Zo kan de penningmeester inloggen op jullie account, en jullie abonnement verlengen.
Stort niet een bedrag op onze bankrekening, maar betaal via de website. Het systeem kan geen koppeling maken tussen een bankbetaling en jullie abonnement. Dan kan het zijn dat je abonnement alsnog wordt beëindigd.

Wil je geen lid blijven?

Dan hoef je niets te doen. Je abonnement wordt automatisch niet verlengd.

Stappen lidmaatschap verlengen

  1. Klik op de knop “Lidmaatschap verlengen”.
  2. U komt in uw winkelmand overzicht. Hier klikt u onderaan de pagina op “Doorgaan naar afrekenen”.
  3. U vult uw gegevens in. Wanneer u dat gedaan heeft, selecteert u uw betalingsmethode.
    1. iDEAL voor Nederland en Bancontact voor België.
  4. Klik op Lid worden om door te gaan.
  5. U wordt doorgestuurd naar onze betalingsprovider Mollie. Na het betalen, wordt u terug gestuurd naar de website.

Lidmaatschap verlengen


Veelgestelde vragen

  • U kunt uw lidmaatschap verlengen door in te loggen en op deze link te klikken. Uw kunt ook bovenaan de pagina klikken op “Lidmaatschap verlengen”. U wordt vervolgens naar uw winkelmand gestuurd. Het lidmaatschap hebben we voor het gemak al toegevoegd aan uw winkelwagen.

    U klikt vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”, vult de benodigde gegevens in en selecteert onderaan uw account de bank waarmee u wilt afrekenen. Daarna klikt u op de knop “Veilig betalen”. Via deze link wordt u naar Mollie gestuurd, dat is onze iDeal betalingsprovider.

    Na het afrekenen met iDeal, wordt u terug gestuurd naar de website. Wanneer de betaling gelukt is, kunt u de website blijven gebruiken zoals u gewend bent. Het lidmaatschap wordt nu jaarlijks automatisch voor u verlengd.

  • Jazeker. Het kan zijn dat bijvoorbeeld de penningmeester de betalingen voor u doet. In dat geval kan u de penningmeester laten inloggen op uw account en de betaling voor u in orde maken.

    Wij adviseren altijd om wachtwoorden via een beveiligde verbinding zoals Whatsapp of Signal te sturen.

  • Helaas niet. De website is zo ingericht dat wij alleen automatische incasso’s kunnen ontvangen. U kunt dit gemakkelijk doen door eenmalig een betaling voor het lidmaatschap bij ons te doen via deze link.

  • Is uw betaling mislukt, of twijfelt u of het goed is gedaan? Neem dan contact met ons op via info@vertelhetmaar.nl.

  • Mollie is onze betalingsprovider en regelt de beveiligde betaling van uw lidmaatschap of product met uw bank. Zo hoeven wij ons alleen bezig te houden met het verbeteren van Vertel het Maar! en kan Mollie de betalingen afhandelen. Voor meer informatie over Mollie, kunt u kijken op de website.

Heeft u andere vragen, of kunnen wij u ergens mee helpen?
Stuur dan een email naar info@vertelhetmaar.nl.