Abonnement
-
Wat kost een abonnement op ‘Vertel Het Maar’?
Een abonnement kost € 160,- per jaar. U ontvangt dan een inlogcode om het materiaal te downloaden via de site.
U kunt ook een los digitaal proefkwartaalnummer aanvragen voor € 50,-
Alle aanvragen kunnen per e-mail (‘contact’ administratie) gedaan worden. Ook als u nog andere vragen of opmerkingen heeft. -
Hoe kan ik mijn lidmaatschap verlengen?
U kunt uw lidmaatschap verlengen door in te loggen en op deze link te klikken. Uw kunt ook bovenaan de pagina klikken op “Lidmaatschap verlengen”. U wordt vervolgens naar uw winkelmand gestuurd. Het lidmaatschap hebben we voor het gemak al toegevoegd aan uw winkelwagen.
U klikt vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”, vult de benodigde gegevens in en selecteert onderaan uw account de bank waarmee u wilt afrekenen. Daarna klikt u op de knop “Veilig betalen”. Via deze link wordt u naar Mollie gestuurd, dat is onze iDeal betalingsprovider.
Na het afrekenen met iDeal, wordt u terug gestuurd naar de website. Wanneer de betaling gelukt is, kunt u de website blijven gebruiken zoals u gewend bent. Het lidmaatschap wordt nu jaarlijks automatisch voor u verlengd.
-
Hoe kan ik mijn lidmaatschap annuleren?
U kunt uw lidmaatschap annuleren door in te loggen via deze link. Vervolgens gaat u in uw account naar Abonnementen. Daar klikt u op het abonnement dat u wilt opzeggen door op de knop bekijken te klikken.
U ziet hier de gegevens van uw abonnement. U kunt deze annuleren door op de blauw knop annuleren te klikken. Het abonnement wordt vervolgens niet langer automatisch verlengd.
-
Wat is Mollie?
Mollie is onze betalingsprovider en regelt de beveiligde betaling van uw lidmaatschap of product met uw bank. Zo hoeven wij ons alleen bezig te houden met het verbeteren van Vertel het Maar! en kan Mollie de betalingen afhandelen. Voor meer informatie over Mollie, kunt u kijken op de website.
-
Kan iemand anders (bijv. de penningmeester) voor mij betalen?
Het kan zijn dat bijvoorbeeld de penningmeester de betalingen voor u doet. In dat geval kan u de penningmeester laten inloggen op uw account en de betaling voor u in orde maken.
Wij adviseren altijd om wachtwoorden via een beveiligde verbinding zoals Whatsapp of Signal te sturen.
-
Mijn betaling is mislukt. Wat nu?
Is uw betaling mislukt, of twijfelt u of het goed is gedaan? Neem dan contact met ons op via info@vertelhetmaar.nl.
Mijn account
-
Kan ik mijn account laten verwijderen?
U kunt uw account laten verwijderen door een email naar ons te sturen via info@vertelhetmaar.nl. Als u nog een lopend abonnement heeft, dan dient u deze eerst te annuleren.
Privacy
-
Maken jullie gebruik van cookies?
Wij maken alleen gebruik van functionele cookies en van geanonimiseerde analytische cookies. De functionele cookies worden gebruikt om er voor te zorgen dat uw account werkt of zodat u betalingen kunt doen.
De analytische cookies worden gebruikt om onze website beter te maken. Uw ip-adres wordt geanonimiseerd zodat de gegevens niet terug te leiden zijn naar identificeerbare personen.